Sebab Kenapa Wanita Perlu Jaga Dara Mereka Sebelum Berkahwin

0 Comments

4 Sebab Wanita Perlu Jaga Dara Mereka Sebelum Berkahwin | Keperawanan adalah nilai penting bagi setiap wanita. Maruah wanita tidak dapat di bayar atau di tebus dengan wang ringgit.


Tapi, dengan gaya hidup yang semakin bebas dan mabuk dengan cinta, ramai remaja yang tewas dan hilang perawannya sebelum berkahwin.

Jangan! Pertahankan perawan anda kerana ianya maruah anda dan juga keluarga.

Menerusi Hanasuva.com, kami kongsikan antara 4 sebab kenapa wanita perlu pertahankan dara sebelum berkahwin!

Inilah Sebab Kenapa Wanita Perlu Jaga Dara Mereka Sebelum Berkahwin

Bukan seperti filem barat

Di dalam filem barat, seks adalah perkara biasa dalam kehidupan dan juga untuk anak muda. Tetapi ini bukan seperti dalam filem. Kita hidup dalam negara yang ada undang-undang dan bagi mereka yang beragama Islam, pastinya anda tahu ianya perkara yang salah.

Kesan sampingan

Banyak kes buang anak terjadi di Malaysia, semuanya kerana seks bebas. Anda dah bersedia ke untuk menanggung kesannya nanti? Tak sayang masa depan ke?

Cinta atau sekadar nafsu?

Seks bebas selalunya terjadi kerana hawa nafsu dan bukan cinta. Jika si dia betul-betul sayangkan anda, pasti dia tidak akan meragut ‘dara’ anda dan akan menjaga sebaik mungkin. Jadi, tepuk dada, tanya selera! Bezakan yang mana intan dan yang mana kaca..

Simpan untuk suami je

Kenapa nak terburu-buru untuk tahu bagaimana rasanya hubungan intim? Nanti dah kahwin kan boleh rasa. Tak rugi pun simpan dara anda sehingga anda berkahwin. Lagi bahagia nanti hubungan rumah tangga!

Unknown

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 comments: